De Geschillencommissie

De Geschillencommissie staat garant voor een onpartijdige afhandeling van de geschillen. Ze voldoet aan de daaraan gestelde nationale- en internationale standaarden. Elke sector heeft een eigen Geschillencommissie, omdat er specifieke kennis van de sector nodig is voor een goede beoordeling.

Indien u als consument niet tevreden bent over een behandeling aan uw voeten, of over de manier waarop u bent geholpen, dan is de eerste stap natuurlijk om dit direct te bespreken met uw eigen (medisch) pedicure. Zij zal uw klacht serieus nemen en proberen het op te lossen. Als u er niet uitkomt, dan is het goed om te weten dat uw pedicure door haar ProVoet-lidmaatschap automatisch is aangesloten bij de Geschillencommissie. Hiermee biedt zij u als cliënt een eerlijke en eenvoudige procedure, met een uitkomst die bindend is voor beide partijen.

Lees verder www.degeschillencommissie.nl.

 

Logo de Geschillencommissie

Pedicure afspraak maken
Of bel
010 262 03 57

Voordelen

Bent u benieuwd naar de vergoedingen voor 2024?

Bekijk vergoedingen

Wat andere cliënten zeggen

5

Sinds juni dit jaar cliënt bij Samantha. Zij is héél deskundig, super aardig en gezellig. Ik heb diabetes maar gelukkig nog geen voetklachten hierdoor maar kan er alles over aan Samantha vragen en zij legt alles goed en begrijpbaar uit. Ook heeft Samantha heel goed mijn teennagels gelakt met de speciale lak van de praktijk. Kortom..... Ik ben een héél tevreden cliënt.

- Marjo Bisschop

 

Bekijk alle reviews
Bekijk en schrijf reviews