Praktijk

Via een brede oprit komt u door de voordeur in onze modern ingerichte salon, waar met de nieuwste technieken wordt gewerkt. Het klantensysteem is volledig beveiligd geautomatiseerd. Er is een ruim aanbod van diverse voetverzorgingsprodukten van het merk 'Podocare', zodat u thuis uw voeten goed kunt onderhouden. Bekijk ons productaanbod onder de knop 'Producten'.

Bekijk route of neem contact op

Pedicuremotor en behandelstoel

Wij werken met een voor de zware praktijk nat-techniek Masterspray pedicuremotor die een koele vloeistof (water) op de teen of deel van de voet sproeit tijdens het frezen. Dit voelt aangenaam aan en zorgt voor een vrijwel pijnloze behandeling. De hydraulische 5 motoren Gharieni behandelstoel kan in diverse standen met het voetpedaal bediend worden. U kunt zo ‘instappen’.

Kortom, het is beslist de moeite waard om onze praktijk te bezoeken. U bent van harte welkom! Neem wel van tevoren contact met ons op, want wij werken uitsluitend op afspraak. Dit kan telefonisch of via het afspraakformulier.

Pedicure afspraak maken
Bestel nu jouw cadeaubon en geef hem cadeau!
Pedicure afspraak maken
Heeft u vragen? Neem dan gerust contact met ons op!
Of bel
010 262 03 57

Voordelen

Heeft u nog een vraag of wilt u weten waar wij zijn gevestigd?

Contact/locatie

Wat andere cliënten zeggen

4.5

Ik kwam met de fiets en vond het jammer dat ik mijn fiets niet ergens aan vast kon zetten voor de deur. Daarnaast vond ik het jammer dat ik niet met PIN kon betalen en dat dat dus niet op de website staat. Tijdens de behandeling werd ik verder wel prima op m'n gemak gesteld, dat vond ik erg prettig. Het maken van de afspraak was wat lastig, want het formulier op de site werkte toen (vorig jaar) niet goed. Vervolgens telefonisch de afspraak gemaakt en daar later een bevestiging van gekregen. Uiteindelijk kwam het dus goed. Ik ben erg vriendelijk geholpen, zowel met de afspraak maken als tijdens de behandeling. Enkele opmerkingen over het evaluatieformulier, je kan bij bepaalde vragen niet antwoorden met "niet van toepassing". Dat had ik bij enkele vragen wel willen invullen. Bijvoorbeeld over het op de hoogte houden van nieuwe ontwikkelingen. En de vraag "Hoe beoordeelt u de aanwezigheid van informatie in de praktijk die u nodig heeft", is wat mij betreft niet duidelijk.

- J. Drenkelford

 

Bekijk alle reviews
Bekijk en schrijf reviews