Veel gestelde vragen

 

U kunt met maximaal 3 personen naar de praktijk komen. De praktijkruimte is zodanig ingericht dat 1 persoon in de behandelstoel kan plaatsnemen en de overige 2 personen in de zgn. wachtruimte waar 2 stoelen staan opgesteld, voorzien van een leestafel.

Ja, ambulante behandelingen zijn mogelijk. Dit dient vooraf duidelijk te worden gemaakt aan de (medisch) pedicure.

Nee, dit hoeft niet. Mits u diabetes of reumatisch bent of een andere medische aandoening. Dan hebt u een verwijzing nodig van een arts. Of dient u eerst gescreend te worden door de podotherapeut. Zonder verwijzingen GEEN vergoeding (bekijk Diabetische vergoeding).

Via een intakeformulier of het door u via de website ingevulde Afsprakenformulier worden al uw van belang zijnde personalia gevraagd en in de administratie ingevoerd. Dit om transparante verantwoording naar bijvoorbeeld Zorgverzekeraar te waarborgen. Op uw Zorgverzekeringspasje staat ondermeer uw verzekerdenummer en BSN-nummer vermeld. Tijdens de behandeling wordt u een aantal vragen gesteld om een zogenaamde anamnese te kunnen opstellen. Tevens kan er ook gekeken worden naar het schoeisel en eventuele standafwijkingen aan de voeten d.m.v. een blauwafdruk. Dit om beter uw voeten in kaart te kunnen brengen en zo eventueel voetklachten te kunnen achterhalen.

U zult wanneer u overdag belt met grote zekerheid het antwoordapparaat krijgen. Om de eenvoudige reden dat wanneer ik bezig ben met een pedicurebehandeling, de telefoon NOOIT zal opnemen. Spreekt u alstublieft ALLEEN uw naam en telefoonnummer RUSTIG en duidelijk in, zodat ik u terug kan bellen zodra ik daar de tijd voor heb. Dit geschiedt ’s avonds of uiterlijk de volgende dag.

Ook kunt u natuurlijk mailen. Mailt u dan naar info@pedicuralvoetzorg.nl of bekijk de contactpagina.

Nee, u kunt niet zomaar de praktijk binnenlopen voor een afspraak. Deze worden ofwel telefonisch, via de mail of via de website gemaakt.

Maak een afspraak

Nee, u kunt niet via een online-agenda een afspraak maken. Wij hebben bewust niet gekozen voor een online-agenda omdat wij de ruimte willen om op elk gewenst moment een plots onverwachte nazorg te willen/moeten uitvoeren.

Ja, u kunt wel gewoon online een afspraak maken met het afsprakenformulier op onze website. Dit wordt verder afgehandeld door een mail welke u van ons ontvangt met enkele door ons voorgestelde data.

Nee, u bent niet verplicht een vervolgafspraak te maken. Echter, vanwege onze drukke praktijk kan ik geen garanties geven als u kort voor een door u gewenste datum een afspraak wilt maken.

Het voordeel van het vastzetten van vervolgafspraken is echter wel dat u regelmatiger voetenonderhoud bewerkstelligt en dat u verzekert bent van een afspraak op een door u gewenste datum/tijdstip.

Dit zijn de kosten die wij u in rekening brengen als u niet op uw afspraak verschijnt én dit niet 24 uur voor de afspraak door u via de telefoon/mail is doorgegeven. De hoogte van de kosten bedragen de kosten van de geplande voetbehandeling. U moet begrijpen dat ik in deze (verloren) tijd een andere afspraak had kunnen inplannen.

Maak een afspraak

Bekijk de Contact pagina voor de bereikbaarheid

Ja, het parkeren is gratis.

Ja, in de praktijk is gratis Wi-Fi aanwezig. Vraag de medisch pedicure naar de toegangscode.

Er zijn verschillende producten te koop in de praktijk. Deze kunt u te allen tijde bij mij kopen. Is er een product op dat moment niet te koop, vraag er dan naar in de praktijk zodat ik deze eventueel kan bestellen voor u. Niet alleen voetverzorgingsproducten zijn te koop, maar ook cadeaubonnen zijn verkrijgbaar (bekijk Producten).

Een pedicure cadeaubon heeft altijd een leuk verrassingselement. Cadeaubon bestellen

Deze is alleen in te vullen door cliënten welke de praktijk bezoeken. Onder de button/knop ‘Kwaliteitsstandaard’, kunt u het Klantvriendelijkheidsformulier invullen. Tevens is daar de mogelijkheid om een opmerking te plaatsen. Dit ingevulde- en vervolgens door de cliënt doorgezonden formulier wordt automatisch doorgezet op onze website, waardoor de medisch pedicure alswel de praktijk een beoordeling krijgt en daardoor de bedrijfsvoering nog beter kan afstemmen op de wensen van de cliënten. Ga naar het Klantvriendelijkheidsformulier.

Nee, u bent absoluut niet verplicht deze producten of middelen van uw medisch pedicure af te nemen. Ze licht u voor over de verzorgingsmiddelen, die volgens haar expertise en vak ervaring het beste bij u passen.

 

Is uw vraag nog niet beantwoord? Contact opnemen

Pedicure afspraak maken
Of bel
010 262 03 57

Voordelen

Bent u benieuwd naar de vergoedingen voor 2024?

Bekijk vergoedingen

Wat andere cliënten zeggen

4.5

Van schimmelnagels ben ik verlost, evenals van een likdoorn midden onder mijn voet en op mijn teen. Nu is het een kwestie van regelmatig onderhoud om mijn “onderdanen” in goede conditie te houden. En dat laat ik graag door Ria verzorgen.

- Marianne Boelens

 

Bekijk alle reviews
Bekijk en schrijf reviews