Pedicure blog / zoekopdrachten

Wilt u op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen rondom Pedicural Voetzorg, de laatste tips en adviezen, maar ook onderwerpen over uw voeten of andere ontwikkelingen uit de Pedicure branche? Volg dan onze blog!

 

 

Daikin airco in praktijk

Daikin airco in praktijk

Wij als medisch pedicure weten hoe belangrijk schone en frisse lucht in een ruimte is. Wij zijn op zoek gegaan naar een airconditioning systeem in de praktijk van hoge kwaliteit en die alles kan bieden voor een perfect binnenklimaat. Wij hebben gekozen voor de Daikin Perfera.

Lees meer
Cliëntenstop

Cliëntenstop

Omwille van de toenemende drukte, hebben wij besloten om per 1 september 2024 een cliëntenstop in te voeren. Deze maatregel geldt niet voor nieuwe cliënten die wij doorverwezen krijgen via onze Podotherapeut Wender en RondOm, waar wij een contract mee hebben. We willen graag continuïteit en kwalitatieve zorg bieden aan onze cliënten die een medische voetbehandeling bij ons willen ondergaan.

Lees meer
Relatiebeheer pedicurepraktijk

Relatiebeheer pedicurepraktijk

Relatiebeheer (ook wel klantbeheer genoemd) is het opbouwen en onderhouden van klantrelaties, of in ons geval cliënten, met als doel deze tevreden te houden zodat ze op een later moment weer een behandelafspraak willen maken.

Lees meer
Wachttijd medisch pedicurebehandeling

Wachttijd medisch pedicurebehandeling

De vraag naar medisch pedicures wordt steeds groter. Dagelijks ontvangen wij wel 10-15 telefoontjes en circa 5 nieuwe aanmeldingen via de mail van mensen die graag een medisch pedicure voetbehandeling willen of zijn doorverwezen door huisarts of andere discipline.

In de zomermaanden hebben wij al een wachttijd van 9-10 weken. Daarbuiten bedraagt de wachttijd gemiddeld 4-5 weken. Zorg dus dat u op tijd een afspraak in laat plannen of zoals sommigen afspraken voor een heel jaar inplannen.

Lees meer
Niet verschijnen op afspraak

Niet verschijnen op afspraak

Niet verschijnen bij de medisch pedicure zonder af te bellen heeft consequenties. Om het aantal niet nagekomen afspraken terug te dringen hanteren wij een wegblijftarief voor cliënten die wegblijven van een afspraak zonder dit tijdig te melden bij ons.

Lees meer

Wilt u een afspraak maken voor een pedicure behandeling?

Afspraak maken
Bekijk en schrijf reviews