
Uitslag 'Klanttevredenheidsonderzoek'
Een klanttevredenheidsonderzoek betekent klanttevredenheid meten. Klanttevredenheid meten is erg belangrijk. Wij streven naar een constante verbetering van onze dienstverlening binnen onze mogelijkheden. Om dit in kaart te brengen hebben wij zoals eerder aangegeven een complete module op onze website geïntegreerd, waarbij onze cliënten over onze dienstverlening en praktijk hun oordeel kunnen geven. In september/oktober 2016 hebben wij de cliënten gevraagd om het Evaluatieformulier zo eerlijk mogelijk in te vullen met als doel inzicht te krijgen in mogelijke verbeterpunten binnen onze bedrijfsvoering. Sluitingsdatum voor het invullen om deel te nemen aan de door ons uitgeschreven loting van 3 cadeaubonnen hadden wij gesteld op 15 oktober 2016, waarbij de uitslag van deze trekking in een Blog op 1 november 2016 door ons bekend zou worden gemaakt. Welnu, hierna vermelden wij de prijswinnaars.